مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-06اقتصادي

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه جشنواره ملی دیبا اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا با هدف ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنف و صنعت، شناسایی و معرفی دانشجویان و طراحان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی به بازار، - اسامی راه یافتگان به نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا توسط دبیرخانه این رویداد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا با هدف ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنف و صنعت، شناسایی و معرفی دانشجویان و طراحان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی به بازار، تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنف و صنعت و آشنایی دانشجویان برگزیده با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات برگزار می شود.

از میان علاقه مندان حوزه طراحی پوشاک که در این دوره از جشنواره ثبت نام کردند، تعداد 70 نفر پس از ارزیابی اولیه به جلسات توجیهی با برند های میزبان دعوت شده و پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناخت نیاز برندها، به طراحی لباس پرداختند.

تعداد 358 اثر توسط مدعوین مرحله اول برای دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از ارزیابی این آثار توسط گروه ارزیاب دبیرخانه و با نظر نهایی برند میزبان، تعداد 21 طرح جهت اجرای نهایی و حضور در نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی دیبا انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه جشنواره ملی دیبا اعلام شد

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه جشنواره ملی دیبا اعلام شد