مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-06سياسي

7 نکته از مصاحبه اخیر روحانی و جهانگیری/ بدون درد و کار و تدبیر به علاوه تناقض


کتابی را که مصاحبه های آقایان روحانی و جهانگیری را منتشر کرده است، «بدون دود و آتش و خون» نام گذاری کرده اند؛ امّا محتواها از چیز دیگری حکایت دارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دو روز قبل متن گفت وگویی از حسن روحانی رییس جمهور سابق و دولتمردان وی در یکی از سایت ها منتشر شد، این متن از کتاب بدون دود و آتش و خون؛ گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم ها بر اقتصاد ایران است.

مصاحبه روحانی در این کتاب برگرفته از نشستی با وی و  چندتن از وزرای او درباره جنگ اقتصادی به ویژه در دولت دوم اوست.

در این مصاحبه اگرچه روحانی به سیاق 8 سال تصدی بر دولت که مشکلات را گردن دیگران می انداخت، تلاش دارد همه مشکلات اقتصادی را ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران بداند و دولت را تبرئه کند اما در همین نشست نیز فضای ذهنی حاکم بر کشور در 8 سال ریاست جمهوری او مشخص می شود و تا حدودی پرده از برخی ابهامات برمی دارد؛ از میزان تسلط رییس جمهور به اوضاع تا نگاه وی به مسائل جهانی و تا حدودی توهم توطئه علیه دولت وی! همچنین گفت وگوی جهانگیری در این کتاب نیز روز گذشته منتشر شده که حاوی نکات جالب توجهی است.

با یک بررسی اجمالی به برخی نکات این 2 گفت وگو اشاره می کنیم: 1 ـ از صبح جمعه تا غروب جمعه؛ روحانی بعد از ماجرای گران شدن بنزین اذعان می کند که عده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نکته از مصاحبه اخیر روحانی و جهانگیری/ بدون درد و کار و تدبیر به علاوه تناقض

7 نکته از مصاحبه اخیر روحانی و جهانگیری/ بدون درد و کار و تدبیر به علاوه تناقض