مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-06سياسي

دادستان کرج: نظافت شهری و نصب سطل زباله روی زمین مانده!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: امروز در کرج برخی خدمات مانند نصب سطل زباله و نظافت شهری کارهای بر زمین مانده دارد و در بحث پسماند مشکل داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب کرج،  روز سه شنبه در نشست شورای اسلامی کرج، گفت: همانطور که در خصوص مسؤولان گذشته اظهار می شودو از خدمات خوب به نیکی یاد می کنیم، آیندگان هم در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهند داشت.

وی بیان کرد: عملکردهای مسؤولان در ذهن مردم می ماند و ثبت می شود، فرصت خدمت کوتاه است و مدتی که به ما مسؤولیت می دهند، زودگذر است.

مددی گفت: امروز امکانات و ظرفیت لازم برای خدمات رسانی در کرج و سایر شهرها وجود دارد و باید طبق برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت به شهروندان خدمات ارائه داد.

دادستان کرج گفت: از شورای اسلامی شهر کرج که فرزندان انقلابی در دوره مسؤولیت خود باید خدمات ماندگاری داشته باشد چرا که مردم خادمین خود را خوب می شناسند و لو اینکه مسؤولیت به آنها توجه نداشته باشد.

وی تاکید کرد: در مسیر صحیح خدمت به مردم باید امیال شخصی و قدرت طلبی را کنار گذاشت زیرا عمر مسؤولیت ها کوتاه است ولذا از این فرصت ها به بهترین نحو استفاده کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرج: نظافت شهری و نصب سطل زباله روی زمین مانده!

دادستان کرج: نظافت شهری و نصب سطل زباله روی زمین مانده!