مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-06سياسي

نقش آفرینی 11 هزار پایگاه مقاومت بسیج برای تحقق محله اسلامی


رییس سازمان بسیج با تأکید بر لزوم گسترش نقش آفرینی پایگاه های مقاومت محلی در مساجد گفت: بیش از 11 هزار پایگاه مقاومت و مسجد هدف گذاری ها را برای تحقق محله اسلامی انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار مستضعفین در ارتباط تصویری با فرماندهان پایگاه های بسیج سراسر کشور، اظهار داشت: موضوع و محور راهبردی گام دوم انقلاب، پایگاه های بسیج در مساجد هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همگان اذعان دارند که دیگر قدرت سخت نظامی در جهان تعیین کننده نیست، افزود: کشور های مستکبر در سالیان گذشته بیشترین صدمه های خود را متوجه ملت های مسلمان کرده اند؛ از کشتار کودکان تا چپاول منابع و ثروت این مردم مظلوم گرفته تا گماشتن دست نشانده های خود در اداره این کشور ها فقط گوشه ای از دست اندازی و ظلم این ستمکاران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به گفته کارشناسان جهانی و حتی مسئولان خود این کشور های متخاصم، در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، قدرت نظام سلطه کاهش یافته است، تا جایی که امروز شاید آمریکایی ها در این فکر باشند که بیش از 50 درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارند، اما خودشان هم می دانند که توانایی پیاده سازی اراده های اولیه خود را هم دیگر ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی 11 هزار پایگاه مقاومت بسیج برای تحقق محله اسلامی

نقش آفرینی 11 هزار پایگاه مقاومت بسیج برای تحقق محله اسلامی