مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-06سياسي

دولت نمی گذارد تالاب بین المللی انزلی، دریاچه ارومیه دیگری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، علی سلاجقه عصر امروز در جلسه کارگروه احیای تالاب انزلی با بیان اینکه تالاب بین المللی انزلی یک موهبت الهی در کشور و استان گیلان است، اظهار کرد: این تالاب نگین ارزشمند در این خطه از کشور بوده و نابودی آن به معنای نابودی بخشی از اکوسیستم طبیعی و دریایی در کشور است.

  وی با اشاره به اهتمام دولت در خصوص احیای تالاب بین المللی انزلی گفت: رییس جمهور گلایه هایی را در خصوص وضعیت تالاب بین المللی انزلی داشته و با جدیت تمام، پیگیر حل این معضل هستند هر چند با وجود نماینده عالی دولت در گیلان به طور یقین برنامه دولت در این استان، برخورد با سوداگران اکوسیستم تالاب انزلی برخورد خواهد شد.

  رییس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه رییس جمهور مرتب پیگیر اطفای حریق در تالاب بین المللی انزلی بودند، تصریح کرد: رییس جمهور گلایه ای داشتند که چرا علیرغم پیگیری و دستور نماینده عالی دولت در گیلان و موافقت نهادهای مربوطه، بالگرد اطفای حریق با تاخیر چندین ساعته خود را به تالاب بین المللی انزلی رساندند.

  سلاجقه، نگاه دولت به تالاب بین المللی انزلی را نگاهی ملت دانست و بیان کرد: خفگی تالاب بین المللی انزلی ماحصل مدیریت پشت میزنشینی در دولت گذشته است که این چنین تالاب را نابود کرد به همین منظور دولت سیزدهم اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نمی گذارد تالاب بین المللی انزلی، دریاچه ارومیه دیگری شود

دولت نمی گذارد تالاب بین المللی انزلی، دریاچه ارومیه دیگری شود