مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-06اقتصادي

بهره برداری از پروژه تعریض و آسفالت راه ثمرین


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت 5/2کیلومتر از سه راهی ثمرین به ثمرین با 13 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه بهسازی راه ثمرین با بیان این که این پروژه از اولویت ها و مطالبات اصلی مردم منطقه بود، اظهار کرد: پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت 5/2کیلومتر از سه راهی ثمرین به ثمرین با 13میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و برای اجرای این پروژه که عرض آن 11 مترمربع است، 43هزار مترمکعب عملیات روکش آسفالت و 37هزار مترمکعب عملیات خاک ریزی و خاک برداری انجام شده است.

وی با اشاره به این که 3 دهنه آب رو در این پروژه احداث شده، افزود: خط کشی، ایمن سازی، نصب علائم افقی و عمودی این محور توسط راهداری شهرستان اردبیل از سال 1400 شروع شده بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به انجام لکه گیری و روکش آسفالت یک کیلومتر از سه راهی ثمرین تا سه راهی کردقشلاقی، ادامه داد: کل محور ثمرین نیز به صورت دستی لکه گیری شده است.

سه راهی معصوم آباد تا سه راهی ثمرین تبدیل به راه فرعی می شود هاشمی از تعریض و بهسازی سه راهی معصوم آباد تا سه راهی ثمرین به طول 5 کیلومتر خبر داد و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه تعریض و آسفالت راه ثمرین

بهره برداری از پروژه تعریض و آسفالت راه ثمرین