مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-06فناوري

اینترنت کودک رونمایی شد


چندی است که وزارت ارتباطات از آماده شدن پروژه اینترنت کودک و نوجوان و انتظار برای رونمایی از این پروژه با حضور چند تن از مسوولان خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چندی است که وزارت ارتباطات در پاسخ به مطالبه راه اندازی اینترنت امن و فراهم کردن فضایی امن برای حضور آنها در فضای مجازی، وعده راه اندازی پروژه اینترنت کودک و نوجوان را می دهد.

البته چند ماهی است که وزارت ارتباطات در پاسخ به پیگیری ها از سرانجام وعده راه اندازی اینترنت کودک و نوجوان اعلام می کند که پروژه آماده شده و در سایت وزارت ارتباطات هم در دسترس است اما منتظر هماهنگی برای حضور مسوولان برای رونمایی از این پروژه هستیم.

امروز وزارت ارتباطات گزارشی تصویری از جلسه مدیران شورایعالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات برای برگزاری آیین رونمایی از سرویس اینترنت کودک و نوجوان البته بدون حضور رسانه ها منتشر کرد.

*سرویس اینترنت کودک و نوجوان وزارت ارتباطات چیست؟سوالی که اکنون در این باره مطرح است این است که این پروژه که با عنوان اینترنت کودک و نوجوان رونمایی شده، چیست؟ از چندی پیش، در سایت وزارت ارتباطات در بخش خانواده و فضای مجازی به آدرس https://family.

ict.

gov.

ir/، سرویس اینترنت کودک و نوجوان معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت کودک رونمایی شد

اینترنت کودک رونمایی شد