مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-06سياسي

سردار حسن زاده: 900 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین خدمت رسانی می کنند


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: بالغ بر 900 موکب پذیرایی و فرهنگی در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به زائران خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در خصوص مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم ارزشمند و معنوی جاماندگان اربعین در سال 1391 توسط تعدادی از جوانان و بسیجیان به طور خودجوش برگزار شد و امسال برای یازدهمین سال از لحاظ زمانی و نهمین سال از لحاظ اجرایی برگزار خواهد شد.

وی گفت: بر طبق برآوردهای انجام گرفته در جلسات ستاد مردمی جاماندگان اربعین، حداقل حضور پنج میلیون نفر در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین پیش بینی می شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بیان کرد: این مراسم طبق روال هر ساله، ساعت هفت صبح از میدان امام حسین(ع) تهران آغاز می شود و زائران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری حرکت می کنند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه زیارت اربعین هم در میدان امام حسین(ع) و هم هر 15 دقیقه یکبار درحرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرائت می شود، افزود: از زائران می خواهیم در حرم مطهر توقف نکنند و پس از سلام دادن و قرائت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: 900 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین خدمت رسانی می کنند

سردار حسن زاده: 900 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین خدمت رسانی می کنند