مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 18:472022-09-06سياسي

بازگشایی های انجام شده، گره های ترافیکی قیدار را حل می کند


عضو شورای شهر قیدار با بیان اینکه بازگشایی های انجام شده در سطح شهر قیدار منجر به باز شدن گروه های ترافیکی 20 ساله شده که نمونه آن در خیابان غدیر روی داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهیدی، عضو شورای شهر قیدار در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با بیان اینکه شهرداری قیدار برای مدتی تعطیل و مردم اعتماد خود را به شورا و شهرداری از دست داده بودند، اظهار کرد: در دوره ششم، بزرگواری مردم برای حضور در پای صندوق های رای منجر به شکل گیری این دوره شد.

عضو شورای شهر قیدار با بیان اینکه اعضای شورای ششم شورای قیدار چهار آقا و یک خانم هستند، افزود: انتخاب شهردار جوان منجر به ارتقای زیست شهری در قیدار شده است.

سعید شهیدی به افزایش 106 درصدی بودجه شهرداری قیدار نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: منابع تامین این بودجه مشخص و برآوردها بیانگر تحقق آن حتی بیش از لایحه بودجه است.

وی بازگشایی های معابر شهری را از اقدامات قابل توجه شهرداری قیدار در سال جاری عنوان کرد و افزود: این بازگشایی ها منجر به تسهیل رفت و آمد در سطح شهر شده است.

عضو شورای شهر قیدار با بیان اینکه بازگشایی های انجام شده در سطح شهر قیدار منجر به باز شدن گروه های ترافیکی 20 ساله شده که نمونه آن در خیابان غدیر روی داده است، ادامه داد: لوله گذاری های گاز و آب با انشعابات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی های انجام شده، گره های ترافیکی قیدار را حل می کند

بازگشایی های انجام شده، گره های ترافیکی قیدار را حل می کند