مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:172022-09-06حوادث

حریق 4 لنج صیادی در بندرگاه سیریک


امروز سه شنبه 15 شهریورماه حوالی ساعت 13:15 گزارشی مبنی بر آتش سوزی چهار فروند لنج صیادی از نوع فایبرگلاس و چوبی در بندرگاه سیریک واصل شد.

- مدیر بندر شیهد باهنر و شرق هرمزگان با تایید خبر آتش سوزی چهار فروند لنج صیادی در بندرگاه سیریک گفت: این آتش سوزی هیچ گونه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی در تشریح جزییات این خبر افزود: امروز سه شنبه 15 شهریورماه حوالی ساعت 13:15 گزارشی مبنی بر آتش سوزی چهار فروند لنج صیادی از نوع فایبرگلاس و چوبی در بندرگاه سیریک واصل شد.

  وی ادامه داد: بلافاصله 2 دستگاه خودرو آتش نشانی از سیریک و گروگ به محل اعزام شدند و آتش نشانان درحال خاموش کردن شعله های آتش هستند.

  مدیر بندر شهید باهنر و شرق هرمزگان اظهارداشت: با تلاش تیم های حاضر در محل عملیات اطفا یکی از چهار لنج به پایان رسید.

  محمد حسینی تختی یادآور شد: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها با همکاری تعاونی های صیادی و تجاری سه لنج دیگر به نقطه امنی از حوضچه انتقال داده شدند.

  وی با بیان اینکه آتش سوزی این چهار لنج هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است، اظهارداشت: تیم بررسی سوانح به منطقه اعزام و علت این آتش سوزی در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 4 لنج صیادی در بندرگاه سیریک

حریق 4 لنج صیادی در بندرگاه سیریک