مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-06سياسي

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در همایش اساتید بسیجی دانشگاه های کشور که امشب در مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، اظهار کرد: از خودگذشتگی جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس، ایران را به یکی از قدرتهای جهان تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این سطح خون های زیادی ریخته شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این سطح قیمت و هزینه بسیار سنگینی پرداخته است بطوریکه از یک کشور پایین تر از جهان سومی در قبل از انقلاب تبدیل به کشوری شده ایم که اگر اکنون ما را در معادلات جهانی قرار ندهند، هیچ چیز انجام نمی شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر شناخت درست از زمان، اظهار کرد: امروز جهان در حال پوست انداختن است؛ نظم کلی جهان به هم خواهد ریخت و اگر ما جایگاه خودمان را در این به هم ریختگی نظم مشخص نکنیم خیلی از دستاوردهایمان را از دست خواهیم داد.

سردار شکارچی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیچ تاریخی، گفت: آقا از ابتدای دهه نود هوشمندانه روندهای آینده را ارزیابی و تحلیل کرده و به بحث پیچ تاریخی اشاره داشتند که خلیلی ها از آن تحلیل غلط کردند اما بخش مهم پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است