مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:422022-09-06اقتصادي

تسویه کامل بدهی های مالیاتی شهرداری قیدار


شهردار شهر قیدار از پرداخت همه بدهی های مالیاتی با عنوان مالیات عملکرد، مالیات تکلیفی و مالیات حقوق کارکنان شهرداری قیدار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شهرداری قیدار، سید مصطفی موسوی، شهردار شهر قیدار، اظهار کرد: این بدهی های مالیاتی با عنوان های مالیات عملکرد، مالیات تکلیفی و مالیات حقوق کارکنان بود که با پیگیری های متعدد و منظم به طور کامل پرداخت شد.

شهردار شهر قیدار با بیان اینکه مدیریت مالی در شهرداری ها بسیار اهمیت دارد، اضافه کرد: ما موظفیم ضمن تامین اعتبار مورد نیاز برای فعالیت های عمرانی، خدمات شهری و سرمایه گذاری یا رعایت شرایط و مقررات مالی، مراقب حسن گردش کار مالی و حسابداری واحد های شهرداری باشیم از این رو بر تهیه برنامه عملیات مالی یا تنظیم بودجه ، هماهنگ ساختن عملیات مالی جاری ، نظارت بر همه امور واحد های تحت سرپرستی و اختصاص ندادن منابع به هزینه های غیرضروری و نامعقول و ایجاد منابع سرمایه ای برای تسهیل سرمایه گذاری تاکید داریم.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مالی یکپارچه، توجه به این مهم را مصداق موجودیتی مستقل دانست چرا که در این شکل از مدیریت، فعالیت ها در راستای رسیدن به اهداف و آرمان های واحد و مشخص متمرکز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه کامل بدهی های مالیاتی شهرداری قیدار

تسویه کامل بدهی های مالیاتی شهرداری قیدار