مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 21:322022-09-06حوادث

زائران اربعین پس از اخذ کامل مدارک بلیت تهیه کنند


رییس پلیس گذرنامه و مهاجرت فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: زائران اربعین ابتدا مدارک و اسناد خروج از کشور شامل گذرنامه دارای اعتبار و یا دارای برچسب تمدید و یا گذرنامه موقت را تهیه و دریافت و سپس اقدام به خرید و یا رزرو بلیت سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت اله طاهرپور رییس پلیس گذرنامه و مهاجرت فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: از همشهریان می خواهیم ابتدا مدارک و اسناد خروج از کشور شامل گذرنامه دارای اعتبار و یا دارای برچسب تمدید و یا گذرنامه موقت را تهیه و دریافت و سپس اقدام به خرید و یا رزرو بلیت سفر کنند.

وی افزود: این طرح شامل گذرنامه های سالمی می شود که تاریخ صدورشان اول شهریورماه 1391 به بعد باشد، این گذرنامه ها با دارا بودن برچسب های تمدید اعتبار در حال حاضر با هماهنگی ها با دولت عراق قابل پذیرش است.

طاهرپور گفت: روال اصول کار این بود که گذرنامه ها برای سفر برون مرزی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، اما امسال برای رفاه حال زوار حسینی طرح تمدید گذرنامه و یا صدور گذرنامه موقت برای سفر مراقب باشند این مهر از قلم نیفتد.

وی با بیان اینکه پلیس گذرنامه واقع در خیابان رودکی هر روز تا ساعت 18 عصر پذیرای زائران اربعین برای تمدید گذرنامه است، خاطرنشان کرد: ارائه شناسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین پس از اخذ کامل مدارک بلیت تهیه کنند

زائران اربعین پس از اخذ کامل مدارک بلیت تهیه کنند