مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 22:072022-09-06سياسي

حمایت فولاد هرمزگان از طرح های دانش بنیان


فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور حمایت از طرح های دانش بنیان و نوآورانه را در دستور کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی در پی انتخاب طرح فولاد هرمزگان در چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی ) بعنوان طرح برتر، ضمن تبریک به کلیه کارکنان و ذینفعان شرکت گفت : شرکت فولاد هرمزگان در سال های اخیر با استفاده از طرح های دانش بنیان و حمایت از آن ها توانست محصولات نوین فولادی را تولید کند.

وی افزود: سال جاری نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، فولاد هرمزگان نیز همین استراتژی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در خصوص طرح ارائه شده در جشنواره حاتم نیز خاطرنشان کرد: حضور در جشنواره ها با ارائه طرح های گوناگون سبب ایجاد انگیزه در شرکت و شناساندن طرح در جامعه هدف می شود.

همچنان که طرح ساخت غشاهای اولترافیلتراسیون با استفاده از غشاهای مستعمل اسمز معکوس توسط کارکنان فولاد هرمزگان توانست علاوه بر اینکه در همایش های مختلف مطرح و حائز جایزه و تقدیر شود، به عنوان یک طرح دانش بنیان نیز مطرح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فولاد هرمزگان از طرح های دانش بنیان

حمایت فولاد هرمزگان از طرح های دانش بنیان