مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 22:472022-09-06سياسي

انتخاب حجت الاسلام بی نیاز بعنوان امام جمعه جدید جزیره کیش


حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با حکمی از سوی محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید جزیره کیش منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش ، آیین معارفه حجت الاسلام  بی نیاز  امام جمعه جدید جزیره کیش و تکریم حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه سابق کیش با حضور حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، مهدی کشاورز مدیرعامل دیدند نیازی به بازگویی آن نیست و در ادامه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: اگر کاری انجام نشده، بیان آن خلاف با مقام صدق و صداقتی است که ما همیشه از درگاه خداوند متعال داریم.

حسن زاده اظهار داشت: همیشه آرزو می کردم در ابتدا و بین راه صداقت همراه ما و در پایان راه نیز توفیق آن را داشته باشیم که صادقانه این مسیر را ترک کنیم.

وی تاکید کرد: خوشا به حال آن کسایی که در زندگی کاری، دنیوی و پایان زندگی این صداقت وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده با بیان این که فعالیت های دینی و قرآنی و رسیدگی به کار مردم نیازی به ارائه گزارش عملکرد ندارد، افزود: شاید برخی از گزارش ها با نقطه صداقت انسان سازگاری نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب حجت الاسلام بی نیاز بعنوان امام جمعه جدید جزیره کیش

انتخاب حجت الاسلام بی نیاز بعنوان امام جمعه جدید جزیره کیش