مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-07اقتصادي

آغاز ساخت 25 هزار واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در یزد


مدیرکل راه و شهرسازی یزد از آغاز عملیات اجرایی ساخت 25 هزار واحد ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در این استان خبر داد و گفت: بنا داریم جمعا 31 هزار واحد ویلایی بسیازیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احسان خواجه رضایی، شامگاه دیروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اهمیت اقدامات شده در خصوص ساخت اصولی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان یزد، اظهار کرد: وی با بیان این که عملیات ساخت 25 هزار واحد ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد آغاز شده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است جمعاً 31 هزار واح مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن در استان یزد ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اهمیت تسریع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز،گفت: در فاز اول ساخت 500 واحد مسکن ویلایی مهریز، ساخت 174 واحد آن در ابتدای سال 1400 کلید خورد و این واحد ها بهمن سال گذشته به بهره برداری رسید و در اختیار متقاضیان قرارگرفت.

خواجه رضایی با بیان این که این واحد های در دستور یک طبقه، بصورت شمالی و جنوبی ساخته شده است، تصریح کرد: تقریبا مساحت هر واحد 160 متر مربع است که زیربنای آن بطور متوسط به 150 متر مربع می رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد با اجرای طرح 40 واحدی در سال 1400 و تحویل آن به جامعه هدف یکی استانهای پیشرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 25 هزار واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در یزد

آغاز ساخت 25 هزار واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در یزد