مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-07اقتصادي

ا متیازات دولت برای واردات خودروهای اقتصادی/ خودرو داخلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با بیان اینکه امتیازاتی برای واردات خودروی اقتصادی در نظر گرفته شده است، گفت: هدفگذاری شده خودرو هایی که قرار است وارد شود، - محمد جواد حاجی حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی  با اشاره به مشکلات عدیده در خصوص نبود یک سند جامع در حوزه تولید و تجارت کشور، اظهار داشت: در دوره تحولی وزارت صمت بررسی های صورت گرفته از موانع تولید و تجارت کشور منجر به تهیه و تدوین سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری برای 480 شهرستان شد که برگ زرینی در کارنامه دولت محسوب می شود.

وی افزود: در طرح آمایش صنعت به بسیاری از مسائلی که در سنوات گذشته توجهی نشده، توجه شده است، به عنوان مثال در بسیاری از استان ها شاهد گرفتاری های صنعتی بودیم مثلا صنعتی را در استانی بدون فراهم بودن زیر ساخت ها ایجاد کرده اند و به جای آنکه آن صنعت منافعی برای مردم منطقه داشته باشد به علت عدم وجود زیرساخت ها نتیجه عکس داشته است.

    حاجی حسینی بیان داشت: به طور نمونه یک صنعت آ ب بر را به فلات مرکزی و منطقه خشک کشور برده اند و با توجه به محدودیت های منابع آبی این صنعت در آن منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده است و لذا منتقدانی نیز دارد.

بنابراین ما به دنبال آن هستیم که با سند آمایش صنعت دیگر شاهد چنین مشکلات و نقدهایی نباشیم ضمن اینکه بعضا در مواردی منتقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ا متیازات دولت برای واردات خودروهای اقتصادی/ خودرو داخلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد

ا متیازات دولت برای واردات خودروهای اقتصادی/ خودرو داخلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد