مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-07سياسي

سلاجقه: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در نشست کمیته احیای تالاب انزلی با اشاره به گلایه رییس جمهور در جلسه هیئت دولت از وضعیت تالاب انزلی اظهار کرد: - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود، از مشخص شدن وظایف همه دستگاه ها در برنامه 7 ساله احیای این تالاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در نشست کمیته احیای تالاب انزلی با اشاره به گلایه رییس جمهور در جلسه هیئت دولت از وضعیت تالاب انزلی اظهار کرد: رییس جمهور دستور دادند که با سوداگران اکوسیستم تالاب انزلی برخورد شود.

وی با بیان اینکه دیدگاه دولت به تالاب انزلی دیدگاه ملی است، افزود: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به آتش سوزی در تالاب انزلی و استفاده از بالگرد های وزارت دفاع برای اطفای حریق گفت: دولت سیزدهم به پسماند استان گیلان و تالاب انزلی نگاه ملی دارد.

وی با بیان اینکه حجم ذخیره آب پشت سد سفید رود 1.

8 میلیارد مترمکعب بوده، ولی امروز به واسطه ورود رسوب از طالقان رود کاهش یافته است، تصریح کرد: از طریق طالقان رود 50 درصد رسوب وارد این سد می شود چرا در گذشته مسئولان و متولیان برای این موضوع اقدامی انجام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود

سلاجقه: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود