مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-07اقتصادي

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از 18 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، احمد خورگامی اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده ها کالا های مورد نیاز فرزندان خود را از نمایشگاه تهیه کنند.

وی افزود: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و ایجاد فضا جهت تهیه اقلام مورد نیاز، رقابت میان عرضه کنندگان و مشارکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی 135 مشارکت کننده از استان های قزوین، تهران، البرز و زنجان کالا هایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مشاغل خانگی، لوازم تحریر، لوازم کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب، انواع مواد غذایی، مرغ و گوشت، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی را با تخفیف 5 تا 20 درصدی عرضه خواهند نمود و همچنین کالا های تنظیم بازار نظیر برنج و شکر در محوطه نمایشگاه نیز عرضه خواهد شد.

خورگامی ادامه داد: کالا هایی که در این نمایشگاه عرضه می گردد مورد تأیید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و بازرسان این سازمان طی ایام برگزاری در نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برگزار می شود