مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-07بين الملل

سرلشکر رشید: پاسخ ایران به هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران، بر اساس حمایت آمریکا ارزیابی می شود و پاسخ نیروهای مسلح نسبت به آن قطعی و هم سطح خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار و در رزمایش اقتدار نیروی زمینی ارتش با اشاره به اظهارات رسمی مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی و پذیرش مسئولیت تهدید به اقدام امنیتی _ نظامی علیه تاسیسات هسته ای، منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از نظر قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)، رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در اولویت نخست قرار دارد.

سرلشکر رشید ادامه داد: از نظر این قرارگاه هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم غاصب صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران، براساس اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می شود و پاسخ نیروهای مسلح نسبت به آن قطعی و هم سطح خواهد بود.

تمام عناصر و جریانات مزدور و دولت هایی که به رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند، هزینه اقدامات را پرداخت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی زمینی، گفت: فرماندهان نیروی زمینی ارتش با اشراف اطلاعاتی و با تلاش و مجاهدت، نه تنها تحرکات دشمن را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رشید: پاسخ ایران به هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود

سرلشکر رشید: پاسخ ایران به هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود