مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-07سياسي

صنایع آب بر باید در کنار دریا باشد/ تولید 70 درصد فولاد کشور در فلات مرکزی


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مدل توسعه کشور تاکنون غلط بوده است چرا که صنایع آب بر باید در کنار دریا باشد در حالی که الان 70 درصد تولید فولاد کشور و کارخانه های بزرگ تولید کاشی و سرامیک در فلات مرکزی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه سه شنبه در برنامه تلویزیونی چشم انداز که از شبکه استانی جهان بین پخش می شد، گفت: دفاع از حقوق آب چهارمحال و بختیاری باید مبتنی بر عقلانیت، تفکر و زمان شناسی مناسب باشد.

مسئله آب قهرمان بازی نمی خواهد نماینده مردم شهرستان بهره می گرفتند بدون در نظرگرفتن ملاحظات زیست محیطی و مخاطرات برای مبداء.

 جعفری اضافه کرد: راهکار برون از مشکلات آب کشور مدیریت مصرف است و نباید فورا به سراغ انتقال آب رفت.

وی عنوان کرد: مدل توسعه کشور تاکنون غلط بوده است چرا که صنایع آب بر باید در کنار دریا باشد در حالی که الان 70 درصد تولید فولاد کشور و کارخانه های بزرگ تولید کاشی و سرامیک در فلات مرکزی قرار دارد.

جانمایی غلط صنعت و توسعه کشاورزی در فلات مرکزی رییس کمیته آب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جانمایی غلط صنعت و توسعه کشاورزی در اقلیم هایی که ظرفیت ندارد نشان دهنده این است که مدل توسعه کشور اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع آب بر باید در کنار دریا باشد/ تولید 70 درصد فولاد کشور در فلات مرکزی

صنایع آب بر باید در کنار دریا باشد/ تولید 70 درصد فولاد کشور در فلات مرکزی