مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-07سياسي

هیچ زندانی بی سوادی در استان سمنان وجود ندارد/ اشتغال بیش از 53 درصد محکومان


مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه هیچ زندانی بی سوادی در زندان های این استان وجود ندارد، گفت: بیش از 53 درصد از زندانیان محکوم در استان سمنان در بخش ها و کارگاه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره زندان دامغان با اشاره به اینکه سازمان زندان ها بر اساس جایگاهی که در زمینه اقدامات تأمینی دارد، در دوران تحول زندانی و همکاران طبقه بندی شده است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زندان ها باید به سمتی پیش بروند که آموزشگاه نیکی ها شود، تصریح کرد: با توجه به اولویت ها ده گانه سازمان زندان ها پس از انقلاب اسلامی، زندان از انبارداری انسان به محلی برای اصلاح و تربیت افراد تبدیل شده است.

مدیرکل زندان های استان سمنان با اشاره به اینکه اولویت اصلی سازمان زندان ها در سال های اخیر، حرفه آموزی و ایجاد اشتغال در زندان است، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید فراوان مقامات ارشد قضایی کشور بر ایجاد اشتغال نشان می دهد رویکرد به سمت اشتغال آفرینی در زندان ها می رود.

کهربایی با بیان اینکه بیش از 53 درصد از زندانیان محکوم در استان سمنان در بخش ها و کارگاه های مختلف مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: یکی از برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ زندانی بی سوادی در استان سمنان وجود ندارد/ اشتغال بیش از 53 درصد محکومان

هیچ زندانی بی سوادی در استان سمنان وجود ندارد/ اشتغال بیش از 53 درصد محکومان