مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-07اجتماعي

آغاز ماه مهر با کمک به ایتام


مراسم شور عاطفه ها هر ساله و در آستانه سال تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود، که امسال این مراسم از پانزدهم مرداد ماه آغاز شده است و تا 15 مهر ماه به صورت سراسری در کشور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، موصلی در این باره افزود: امسال با توجه به اینکه مدارس پس از 2 سال تعطیلی بازگشایی شدند، 8000 مدرسه در استان به یاری کمیته امداد می آیند و در کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند ما را همراهی می کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر مدارس، این مراسم در 120 پایگاه ثابت امدادی، 150 پایگاه سیار و 300 مرکز نیکوکاری جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران استان نیز برگزار می شود.

مدیرکل امداد فارس با یادآوری اینکه سال گذشته در مراسم شور عاطفه ها بالغ بر 23 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شد، افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته بتوانیم لبخند را به فرزندان نیازمند هدیه کنیم.

موصلی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 43 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس بوده که از این تعداد 253 نفر نخبگانی در زمینه های مختلف همچون علمی، فرهنگی و ورزشی هستند.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماه مهر با کمک به ایتام

آغاز ماه مهر با کمک به ایتام