مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-07سياسي

چرا عیسی کلانتری به حرف هایی که حالا می گوید، عمل نمی کرد؟


داغ شدن دوباره موضوع دریاچه ارومیه برای اهلش یادآور مقصرانی است که با همین رسانه ای شدن موضوع دریاچه ارومیه دوباره سروکله شان در رسانه ها پیدا می شود تا خود را از وضعیت کنونی به نوعی تطهیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، با رسانه ها ندارد (نه تنها ندارد که می توان گفت رابطه بدی دارد) طی دو هفته اخیر مدام گفت وگوهای تفصیلی پیرامون این موضوع می کند و به نوعی برای احیای این دریچه توصیه دارد! او حالا پس از این که از ستاد احیای دریچه ارومیه بیرون آمده در ساحت یک منتقد دلسوز و منصف در رسانه ها راهکار ارائه می دهد و عجیب تر این که از پیامدهای خشکی دریاچه هشدار می دهد که با خشکی دریاچه ارومیه حکومتی پایدار نخواهد ماند! در یکی از این گفت وگوها که اخیرا هم منتشر شده مفصل درباره دلایل رسیدن به وضعیت کنونی طی 20 سال گذشته توضیحاتی ارائه کرده است و به شکل عجیبی همه افراد و نهادها در شکل گیری این وضعیت نقش داشته اند جز جناب دبیر ستاد احیای دریاچه.

از بی توجهی رییس دولت اصلاحات به هشدارهای او در میانه های دهه 70 گرفته تا نمایندگان مجلسی که در برابر مصوبات این ستاد ایستادند، تا کشاورزانی که بی توجه به این مصوبات کار خود را ادامه دادند و البته دانشگاه هایی که بر سر سهم خواهی کار را زمین گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عیسی کلانتری به حرف هایی که حالا می گوید، عمل نمی کرد؟

چرا عیسی کلانتری به حرف هایی که حالا می گوید، عمل نمی کرد؟