مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-07اجتماعي

خدمات رسانی 17 پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از خدمات رسانی 17 پایگاه ثابت و موقت امدادی هلال احمر در ایام اربعین حسینی خبر داد.

- علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه برای پوشش امدادی اربعین با 17 پایگاه ثابت و موقت جاده ای زائران را زیرپوشش خدمات امدادی داریم اظهار کرد: در این راستا 112 نیروی امدادگر و 59 خودروی امدادی آماده باش بوده و خدمات ر سانی خواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین 34 نفر از امدادگران و نجات گران استان همدان در قالب چهار تیم به عراق اعزام شده اند تا پوشش امدادی راهپیمایی اربعین را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: آموزش موکب داران اربعین نیز در همدان برگزار شد و در این زمینه تولید محتوای آموزشی برای مقابله در زمان تجمعات انبوه و حوادث و سوانح شایع اربعین انجام شد.

  وی با اشاره به اینکه محتوای مجازی با عنوان عمود 112 تولید شده است خاطرنشان کرد: عنوان این محتوای مجازی برگرفته از درمانگاه هلال احمر که در عمود 112 جاده نجف به کربلا قرار دارد، است.

سنجربگی در خصوص اسکان اضطراری زائران اربعین نیز گفت: در اسکان اضطراری علاوه بر سالن های اضطراری جاده ای، 79 نقطه اسکان هم در مسیر عبوری از شهرستان رزن تا اسدآباد شناسایی و پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 17 پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی

خدمات رسانی 17 پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی