مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-07ورزشي

غیبت داور سرشناس در هفته ششم لیگ برتر/ فغانی: خیلی کار دارد VAR به ایران بیاید


داور بین المللی فوتبال کشورمان به دلیل بازگشت به استرالیا در هفته ششم لیگ برتر قضاوت نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا فغانی درمورد دلیل حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این دو هفته ای که در ایران بودم، فرصتی شد امروز چند دقیقه ای به ایران بیایم و در خدمت دوستانمان در کمیته و دپارتمان داوری باشم.

  وی درمورد اینکه آیا قرار است در هفته ششم نیز در لیگ برتر، قضاوت کند، توضیح داد: خیر باید به ایران بازگردم زیرا کلاس های پیش فصل ما به زودی در استرالیا شروع می شود و باید آنجا حضور داشته باشم.

  داور بین المللی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه آیا داوران ایرانی مستحق این همه اعتراض هستند، گفت: معمولا در هفته های ابتدایی لیگ به این دلیل که تیم ها دنبال کسب امتیاز هستند، اعتراض هم وجود دارد.

داوران هم مانند تیم ها جوان شده اند و باید تحمل تیم ها به ویژه نسبت به داوران جوان بیشتر شود تا آنها بتوانند با تمرکز و آرامش بهتری کارشان را ادامه بدهند.

  فغانی درباره اینکه تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر در آستانه تغییر و تحول قرار دارد، توضیح داد: امیدوارم ثبات مدیریتی بیشتر از قبل حاکم شود و تیم ملی با آرامش پا به مسابقات بگذارد و برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت داور سرشناس در هفته ششم لیگ برتر/ فغانی: خیلی کار دارد VAR به ایران بیاید

غیبت داور سرشناس در هفته ششم لیگ برتر/ فغانی: خیلی کار دارد VAR به ایران بیاید