مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-07اقتصادي

مردم و گردشگران در عذاب/بی توحهی پیمانکاران در خیابان های شهر سی سخت+تصویر و فیلم


زیر ساخت های اصلی شهر سی سخت که بر اثر زلزله 29بهمن 99کاملا تخریب شد از خرداد ماه امسال به مرحله مناقصه رفت و پیمانکاران بلافاصله شروع به کار کردند اما اکنون یک بی توجهی موجب سختی و عذاب مردم و گردشگران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، درصد بالایی از خیابان های اصلی شهر سی سخت در محاصره نخاله های به جا مانده از پیمانکاران بوده و داد مردم را بلند کرده است.

زیر ساخت های اصلی شهر سی سخت که بر اثر زلزله 29بهمن 99کاملا تخریب شد از خرداد ماه امسال به مرحله مناقصه رفت و پیمانکاران بلافاصله شروع به کار کردند.

بستر اصلی کار هنوز آماده نشده بود که صدها تن شن و ماسه در کنار خیابان ها خالی شد، عرض خیابان ها به شدت کم شد، هر روزه گرد و خاک بسیار زیاد و ترافیک باعث آزار و اذیت شهروندان شهر سی سخت و گردشگران شد اما مردم با پیمانکاران همکاری کردند و همه مشکلات را تحمل کردند به امید اینکه این مشکلات هر چه سریعتر تمام شود.

 بعد از گذشت چندین هفته از اتمام کار متاسفانه  هنوز نخاله ها، شن و ماسه، سیمان و موزاییک های اضافی در کنار خیابان ها رها شده اند که علاوه بر آسیب رساندن به وسایل نقلیه باعث گرد و خاک شدید و ترافیک شده است و جلوه بسیار زشتی به شهر داده است که چندین بار این مهم توسط خبرنگار فارس به پیمانکاران گوش زد شد که در صورت تداوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و گردشگران در عذاب/بی توحهی پیمانکاران در خیابان های شهر سی سخت+تصویر و فیلم

مردم و گردشگران در عذاب/بی توحهی پیمانکاران در خیابان های شهر سی سخت+تصویر و فیلم