مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-07سياسي

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است در حالیکه عمق راهبردی آمریکایی ها کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی عصر امروز 15 شهریور ماه در همایش طرح ولایت بسیج اساتید که در هتل امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه امروز اگر جهان ما را در معادلات خود قرار ندهد به جایی نخواهد رسید، اظهار کرد: شناخت درست از زمان باعث جلوگیری از فریب خوردن و عقب ماندن می شود.

ما باید زمان را به اقتضای پدیده هایی که رخ می دهد، به درستی بشناسیم، بر اساس آن تصمیم بگیریم، هدف گذاری و الویت بندی و سرمایه گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه اهداف به سه دسته قاطع، واسط و فرعی تقسیم می شوند، افزود: امروز جهان در حال پوست انداختن و تجربه نظم نوینی است.

نظم کنونی جهان به هم خواهد ریخت و اگر ما جایگاه خود را مشخص نکنیم، بسیاری از دستاوردهای خود را از دست خواهیم داد و متضرر خواهیم شد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای دهه 90 بسیار هوشمندانه روندهای آینده را ارزیابی و تحلیل کردند و به پیچ تاریخی اشاره کردند.

رهبری هدف قاطع را مد نظر قرار دادند و کلمه پیچ تاریخی را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده

عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده