مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-07پزشكي

برای خرید واکسن آنفلوآنزا نسخه پزشک بیاورید


نایب رییس انجمن داروسازان ایران درباره زمان و چگونگی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد و گفت: امکان تزریق همزمان واکسن کرونا و واکسن آنفلوآنزا وجود دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سیدعلی فاطمی نایب رییس انجمن داروسازان ایران درباره زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا، گفت: باید توجه کرد که زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا از دهم شهریور تا دهم آبان است که افراد می توانند واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند و ایمنی زایی در بدن شان ایجاد شود.

باید توجه کرد که حدود دو هفته زمان نیاز است تا سیستم ایمنی بدن به واکسن آنفلوآنزا پاسخ مناسب دهد.

بنابراین باید قبل از شیوع بیماری تزریق انجام شود.

وی افزود: البته تا اواسط زمستان هم تزریق این واکسن منعی ندارد و اگر کسی تا اواسط زمستان هم نتوانست واکسن آنفلوآنزا را تزریق کند، در آن زمان می تواند آن را استفاده کند.

بنابراین اگر موفق به تزریق واکسن آنفلوآنزا در فصل پاییز نشدید، جای نگرانی نیست و امکان تزریق این واکسن تا اواسط زمستان هم وجود دارد.

چه کسانی باید واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند؟نایب رییس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه توصیه شده که بهتر است همه افراد واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند، ادامه داد: خردسالان در محدوده سنی 6 ماه تا 9 سال، بهتر است دو بار در سال واکسن آنفلوآنزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید واکسن آنفلوآنزا نسخه پزشک بیاورید

برای خرید واکسن آنفلوآنزا نسخه پزشک بیاورید