مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-07دانش

بازار کسب وکار ها در حوزه علوم شناختی توسعه یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد سلامت شناختی در بستر دیجیتال با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد سلامت شناختی در بستر دیجیتال با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

سلامت دیجیتال فصلی نوین در سلامت است که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استقبال از خدمات دیجیتال رشد فزاینده ای داشته است و سلامت ذهن و ارتقای مهارت های شناختی از جمله موضوعات مورد توجه در نیاز های فزاینده در جامعه محسوب می شود.

نخستین رویداد سلامت شناختی در بستر دیجیتال با اهدافی از قبیل شناسایی بازیگران فعال در حوزه سلامت شناختی دیجیتال، افزودن خدمات شناختی به شبکه سلامت دیجیتال کشور، شبکه سازی و بهم رسانی عرضه و تقاضای خدمات سلامت شناختی و نیز تسهیل گری و تامین مالی برای توسعه سلامت شناختی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کسب وکار ها در حوزه علوم شناختی توسعه یافت

بازار کسب وکار ها در حوزه علوم شناختی توسعه یافت