مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-07سياسي

استقرار واحد های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کریم چشک سخنگوی رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش به تشریح استقرار یگان ها به منطقه عمومی رزمایش پرداخت و گفت: - سخنگوی رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش گفت: واحد ها و یگان های عملیاتی رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن وارد منطقه عمومی نصرآباد اصفهان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کریم چشک سخنگوی رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش به تشریح استقرار یگان ها به منطقه عمومی رزمایش پرداخت و گفت: واحد ها و یگان های عملیاتی این نیرو در منطقه نصرآباد گسترش یافته و در مواضع طرح ریزی شده مستقر و در حال اجرای تمرین برای اجرای رزمایش هستند.

وی تاکید کرد: در این بخش از رزمایش واحد های پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان جهت اجرای رزمایش 2 روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند.

امیر چشک با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ادوات زرهی، نفربرها، توپ ها و تجهیزات مهندسی از هشت استان کشور در کمتر از 48 ساعت وارد منطقه عمومی رزمایش شده اند، افزود: تمامی ادوات به وسیله کشنده های سنگین و فوق سنگین ساخت کارخانجات نیروی زمینی ارتش و صنایع داخلی کشور جا به جا و وارد منطقه عمومی رزمایش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار واحد های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش

استقرار واحد های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش