مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-07اقتصادي

قره داغی: سالن های سینمایی حوزه هنری تا پایان سال آینده به 400 سالن می رسد


معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری گفت: در افق چشم انداز تعیین شده، تعداد سالن های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور به 400 سالن افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع و توسعه زیرساخت های سینمایی در سطح کشور را از مأموریت های حوزه هنری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

عبدالحمید قره داغی افزود: مؤسسه فرهنگی بهمن سبز که متولی بهره برداری و توسعه فضاهای سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور است در افق چشم انداز خود تلاش می کند در یک بازه زمانی چهار ساله که از سال 1399 به طور جدی شروع شده تا پایان سال 1402 تعداد سالن های سینمایی خود در سراسر کشور را به 400 سالن برساند.

وی تصریح کرد: همه این سالن ها به لحاظ استانداردهای پخش و پذیرایی از علاقه مندان سینما از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و در طول انجام طرح ها نیز توجه به بهبود کیفیت فضاها در دستور کار مؤسسه بهمن سبز قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور با اشاره به آغاز عملیات عمرانی ساخت پردیس سینمایی آسمان در بافت تاریخی شهر یزد گفت: این مجتمع فرهنگی، هنری و سینمایی یک الگوی خوب در سطح کشور خواهد بود.

قره داغی به حساسیتی که به لحاظ معماری و مسائل فرهنگی در زمینه ساخت این مجموعه وجود داشت اشاره کرد و افزود: امیدواریم مشکل خاصی در روند احداث این پروژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره داغی: سالن های سینمایی حوزه هنری تا پایان سال آینده به 400 سالن می رسد

قره داغی: سالن های سینمایی حوزه هنری تا پایان سال آینده به 400 سالن می رسد