مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-07سياسي

خبرهای خوب استاندار برای جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد


نیازهای جامعه ایثارگران استان شامل اشتغال، مسکن، ساماندهی گلزار شهدا و تمثال شهدا را با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای ایثارگران استان با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی بخش دولتی، عمومی و خصوصی برای پیشبرد امور و اجرای قانون جامع ایثارگران پای کار بیایند و صد درصد به آن تمکین کنند.

وی تصریح کرد: اجحاف، کم توجهی و بی اعتنایی که در گذشته به حقوق جامعه ایثارگران به خصوص در جذب فرزندان ایثارگر در استان شده باید جبران کرد.

احمدزاده با بیان اینکه، قانون جامع ایثارگران در استان اجرا نشده و یا با روال نادرستی اجرا شده است، اظهار داشت: 83 درصد اشتغال و جذب شده ها از رزمئدگان است که سهمیه پنج درصد اشتغال را داشته اند و از طرفی 17 درصد اشتغال و جذب شده ها ایثارگران است که سهمیه  25 درصد به بالا را داشته اند.

  استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: تعداد 276 فرزند شهید و 107 فرزند جانباز 75 درصد جانبازی در استان بیکارند و متقاضی شغل هستند و این مسئله در حالی است که طبق قانون برنامه ششم باید تا پایان امسال همه اینها جذب می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب استاندار برای جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوب استاندار برای جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد