مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-07سياسي

تاکید محسنی اژه ای بر گسترش ارتباطات ایران و اندونزی


رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت انعقاد توافقنامه انتقال محکومان میان ایران و اندونزی گفت: بیش از 40 زندانی ایرانی در کشور اندونزی هستند؛ این در شرایطی است که ایران و اندونزی توافقنامه انتقال محکومان ندارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز چهارشنبه (16 شهریور) با محمد شریف الدین رییس دیوان عالی اندونزی، بالاترین مقام قضایی این کشور اسلامی و هیات همراه وی، در محل حوزه ریاست قوه قضاییه دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن تشکر از دستگاه قضایی و دولت اندونزی که طی سالیان اخیر مساعدت های خوب و تشریک مساعی قابل توجهی با جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی داشته اند ، اظهار کرد: بیش از 70 سال است که اندونزی و ایران ارتباطات خوبی با یکدیگر دارند اما این ارتباطات طی سالیان اخیر بسیار وسیع تر و در سطوح عالی دو کشور بوده است.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: سفر رییس جمهور ایران به اندونزی و همچنین سفر رییس جمهور اندونزی به ایران در کنار سفرهای رؤسا و نمایندگان مجلس و همچنین مسئولان قوه قضاییه و وزرای خارجه و سایر کارگروه ها طی سالیان گذشته در راستای پیوند این دو کشور بزرگ اسلامی بسیار مؤثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید محسنی اژه ای بر گسترش ارتباطات ایران و اندونزی

تاکید محسنی اژه ای بر گسترش ارتباطات ایران و اندونزی