مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-07اجتماعي

25 شهریور؛ آغاز سنجش نوآموزان همدان


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی همدان در 25 شهریور خبر داد.

- محمود نقوی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت وگو با فارس از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی از 25 شهریور خبر داد و اظهار کرد: این طرح تا 30 مهر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت دانش آموزانی که از طرح سنجش بدو ورود جامانده اند نیز می توانند شرکت کنند گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود در روز 20 شهریورماه به اتمام می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تاکنون 33 هزار و 261 نفر دانش آموزان بدو ورود به دبستان ارزیابی شده اند افزود: طرح سنجش سلامت با هدف سنجش و تعیین جایگاه نوآموزان و پیشگیری از بروز مشکلات در طول تحصیل افراد اجرا می شود.

نقوی با اشاره به اسکان فرهنگیان در ایام تابستان خاطرنشان کرد: تا 13 شهریور ماه امسال 44 هزار و 601 مسافر در پایگاه های اسکان استان پذیرش شدند.

وی با تاکید به اینکه میهمانان فرهنگی در بیش از صد مدرسه و یک هزار اتاق پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند عنوان کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه اسکان فرهنگیان استان، تاکنون  57 هزار و 751 نفر روز در پایگاه های اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 شهریور؛ آغاز سنجش نوآموزان همدان

25 شهریور؛ آغاز سنجش نوآموزان همدان