مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-07سياسي

دادستان قزوین: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید خاکریز فرهنگی ایجاد شود


بانیان و متولیان امر فرهنگ وظیفه دارند در این حوزه هم نظارت کنند و هم اقدامات متناسب را را در دستور کار قرار دهند و با برنامه های اثرگذار جلوی بسیاری از این مسائل ضد فرهنگی دشمن را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در نشست بررسی نقش سنگ تمام گذاشته است و این اقتدار نظام است، که با فساد مبارزه می شود و اطلاع رسانی هم می کند و همین موجب امیدواری در جامعه شده و این پرسش پیش می آید که آیا دشمنان نظام تاکنون چه تعداد از فسادهای خود را آشکار و علنی کرده اند؟ رجبی با بیان اینکه باید با اقدامات فرهنگی و مقابله ای جلوی پروژه نفوذ دشمن را بگیریم، اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب پروژه نفوذ فرهنگی دشمن با برنامه ریزی دقیق در حال اجرا است و در این حوزه باید همه به یکدیگر کمک کنیم و نباید منتظر اقدامات سایرین بود، زیرا در آینده هیچکس از آسیب های آن مصون نخواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: طی روزهای اخیر دستگاه قضایی و انتظامی در بحث وضعیت آرایشگاه های زنانه استان ورود جدی داشت و در این راستا 9 آرایشگاه زنانه پلمب شد و در بررسی های انجام شده مشخص گردید، که مدیران آنها برای برخی آموزش ها در دوره هایی شرکت کرده اند، که توسط کشورهای متخاصم برگزار شده است تا در این حوزه فرهنگ غلط غربی را در کشور ما پیاده سازی کنند و این در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید خاکریز فرهنگی ایجاد شود

دادستان قزوین: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید خاکریز فرهنگی ایجاد شود