مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-07سياسي

لزوم تعریف چشم اندازی بومی برای تعاونی های خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: چشم اندازهایی برای بخش تعاون تعریف شده که باید در استان نیز چنین چشم اندازی وجود داشته باشد و یا بروزرسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان اظهارداشت: تجربیات موفق تعاونی های استان باید منتشر شده تا دیگر تعاونی ها از آن الگوبرداری کنند و این امر در موفقیت دیگر تعاون های بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اساسی بنا نهاده شده که شامل اقتصاد دولتی، اقتصاد خصوصی و اقتصاد تعاونی بوده که اصل 44 نیز به آن تأکید دارد، تصریح کرد: بخش تعاونی به طور قطع در آنچه اکنون قرار دارد سهم آن در اقتصاد نبوده و نیاز به یک تحرک و پویایی خیلی فراتر از آنچه اکنون بوده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه سهم تعاونی ها از اقتصاد 25 درصد در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در این راستا چشم اندازهایی برای بخش تعاون تعریف شده که باید در استان نیز چنین چشم اندازی وجود داشته باشد و یا بروزرسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعریف چشم اندازی بومی برای تعاونی های خراسان جنوبی

لزوم تعریف چشم اندازی بومی برای تعاونی های خراسان جنوبی