مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-07اقتصادي

خاندوزی: پس از چندین سال کوتاهی، آواربرداری اقتصادی درحال نتیجه دادن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی،  در حاشیه افتتاح انبار تملیکی اهواز، با بیان اینکه این انبار بزرگترین انبار مکانیزه کشور در خوزستان است، اظهار کرد: این انبار در قالب چند سوله مجهز با امکان بازیابی سریع کالاهای کشور و عدم فرسودگی آن ها برای اولین بار افتتاح شد.

وی افزود: افتتاح این انبار آغاز نسل نو نظام  انبارداری و نگهداری کالا ها در حوزه سازمان اموال تملیکی کشور به شمار می رود که نقطه شروع آن در خوزستان بود.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور با بیان اینکه بزرگترین و بالاترین ارزش مربوط به کالاهایی که ظرف چهار، پنج سال گذشته که در انبار تملیکی  نگهداری شده و صدور حکم آن ها به طول انجامیده است تعیین تکلیف شد، گفت: این کالاها  شامل یک هزارو62 دستگاه خودرو خارجی است که  با همکاری دستگاه قضا احکام آن ها صادر شد و نهایتاً تا مهرماه امسال در یک مزایده همگانی برای ان ها برگزار می شود که همه مردم می توانند در آن شرکت کنند.

خاندوزی بیان کرد: بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی شرکت های نفتی معوق از ده سال گذشته با پیگیری رییس جمهور موفق شدیم وصول و به حساب شهرداری ها واریز شود.

وی عنوان کرد: پس از چند سال هم اکنون  آوار برداری از چندین سال کوتاهی در حوزه اقتصادی کشور در حال به نتیجه رسیدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: پس از چندین سال کوتاهی، آواربرداری اقتصادی درحال نتیجه دادن است

خاندوزی: پس از چندین سال کوتاهی، آواربرداری اقتصادی درحال نتیجه دادن است