مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-07حوادث

شرور سابقه دار و متواری غرب استان تهران در اسلامشهر دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان های غرب استان تهران که متواری بود، به همراه یک قبضه اسلحه گرم در اسلامشهر دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستانهای غرب استان تهران که با ایجاد درگیری و ضرب و شتم در منطقه موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، دستگیر شد.

کارخانه با اشاره به اینکه ایجاد نظم و آرامش در جامعه اولویت اول پلیس است، افزود: طی چند روز گذشته فیلمی از درگیری و ضرب و شتم بین تعدادی از اراذل و اوباش و افراد شرور در یکی از شهرهای همجوار اسلامشهر منتشر و پخش شد که با توجه به حساسیت موضوع با تشکیل یک تیم عملیاتی از نیروهای زبده پلیس تحقیقات اولیه برای شناسایی و دستگیری متهمین و عوامل ایجاد درگیری و انتشار فیلم آن در فضای مجازی در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیقات به عمل آمده و رصد اطلاعاتی و فنی پلیس هویت یکی از متهمین شناسایی شد، که با هماهنگی مقام قضایی و اخذ حکم دستگیری وی، این متهم 23 ساله در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و در لحظه دستگیری یک قبضه اسلحه گرم از وی کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار و متواری غرب استان تهران در اسلامشهر دستگیر شد

شرور سابقه دار و متواری غرب استان تهران در اسلامشهر دستگیر شد