مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-07حوادث

سایت استخدام کار در منزل، کلاهبرداری از آب درآمد


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با طراحی سایت جعلی کار در منزل اقدام به کلاهبرداری 500 میلیون ریالی از افراد جویای کار کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان جویای کار مبنی بر اینکه با ثبت نام در یک سایت اینترنتی با هدف استخدام تایپیست و مترجم جهت کار در منزل و واریز مبالغی از آن ها کلاهبرداری شده و هیچ گونه خدماتی دریافت نکرده اند، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد، متهم با درج آگهی استخدام کار در منزل در سایت های واسطه گر و تبلیغات اغواکننده با معرفی سایت جعلی، افراد جویای کار را به ثبت نام و واریز وجه ترغیب کرده است.

مرتضوی بیان کرد: متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان هزینه ارائه خدمات و تشکیل پرونده دریافت که در نهایت مشخص شد تاکنون مبلغ 500 میلیون ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی پس از مسدودسازی کارت های مقصد و درگاه پرداخت سایت جعلی متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت استخدام کار در منزل، کلاهبرداری از آب درآمد

سایت استخدام کار در منزل، کلاهبرداری از آب درآمد