مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 17:572022-09-07سياسي

رسیدگی به مشکلات پرستاران وظیفه قانونی و اخلاقی ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر درباره نقش مهم پرستاران در حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه گفت: یکی از اقشار نزدیک به مردم، - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: رسیدگی به مشکلات پرستاران را بر خود واجب می دانیم و تلاش داریم که با ایجاد امنیت شغلی برای این قشر زحمت کش آرامش روانی و سلامت جسم جامعه را تامین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر درباره نقش مهم پرستاران در حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه گفت: یکی از اقشار نزدیک به مردم، پرستاران هستند که هم با خود بیمار و هم خانواده و همراهان بیمار در ارتباط هستند و آن ها برای ایفای این نقش مهم تمام مشکلات خود را پشت در های بیمارستان می گذارند و به بیماران رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به فشاری که کرونا بر جامعه پزشکی به ویژه پرستاران وارد کرد گفت: در بحران کرونا، پرستاران بدون در نظر گرفتن سلامتی و جان خود، به بیماران خدمت کردند و این از خودگذشتگی و ایثار نباید در دوران پساکرونا نادیده گرفته شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به جذابیت شغل پرستاری و مهاجرت پرستاران، گفت: جهان در چند سال اخیر با مشکل کمبود متخصصان حوزه پزشکی به ویژه پرستاران مواجه شد و بر این اساس، اقدامات تشویقی برای جذب پرستاران دیگر کشور ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات پرستاران وظیفه قانونی و اخلاقی ماست

رسیدگی به مشکلات پرستاران وظیفه قانونی و اخلاقی ماست