مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 18:072022-09-07سياسي

مخبر: تمام علاقمندان باید بتوانند به کتب ملی دسترسی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر امروز چهارشنبه در نخستین جلسه هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با تأکید بر اینکه باید با رفع معضلات و مشکلات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در جهت ارتقای جایگاه .

- معاون اول رییس جمهور گفت: باید تمام علاقمندان از هر نقطه از کشور و جهان بتوانند به آسانی به اسناد و کتب ملی و تاریخی کشور دسترسی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر امروز چهارشنبه در نخستین جلسه هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با تأکید بر اینکه باید با رفع معضلات و مشکلات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در جهت ارتقای جایگاه و مقام علمی این سازمان در دولت سیزدهم گام برداریم، تصریح کرد: توجه بیش از پیش به فعالیت ها، اقدامات و تلاش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در حفظ، جمع آوری و در اختیار قرار دادن گنجینه علمی کهن ایران زمین به نهادینه شدن فرهنگ مکتوبات و نسخ خطی منجر می شود.

مخبر بر ضرورت جلوگیری از خروج غیرقانونی کتب و نسخ خطی از کشور تأکید کرد و ادامه داد: نباید با این مخزن بزرگ علمی کشور عادی و ساده برخورد کرد بلکه با یک حرکت منسجم، تخصصی و دقت نظر در راستای انتقال تاریخ کتبی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: تمام علاقمندان باید بتوانند به کتب ملی دسترسی داشته باشند

مخبر: تمام علاقمندان باید بتوانند به کتب ملی دسترسی داشته باشند