مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-07اقتصادي

معاون قوه قضاییه: هزینه آموزش هر پرستار 2 میلیارد تومان است


جهانگیر راه جلوگیری از افزایش مهاجرت قشر متخصص در شرایطی که به گفته مسئولان کشور با کمبود 100 هزار پرستار مواجه هستیم را جذب نیرو برای کم کردن فشار کار بر پرستاران و برآورده کردن خواسته های منطقی آنها عنوان کرد.

- جهانگیر راه جلوگیری از افزایش مهاجرت قشر متخصص در شرایطی که به گفته مسئولان کشور با کمبود 100 هزار پرستار مواجه هستیم را جذب نیرو برای کم کردن فشار کار بر پرستاران و برآورده کردن خواسته های منطقی آنها عنوان کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر موضوع مهاجرت برخی پرستاران به خارج از کشور، پدیده مهاجرت را یک چالش برای همه کشورها دانست و گفت: مطابق با آمارهای مستند، هزینه آموزش هر پرستار در کشور حدود 2 میلیارد تومان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اصغر جهانگیر اظهار داشت: باید با اتخاذ رویکردها و سیاست های حمایتی و ارتقای وضعیت شغلی پرستاران و تامین امنیت شغلی آنها شرایطی را فراهم کنیم که این سرمایه ملی از میل به مهاجرت منصرف شود.

  وی با اشاره به جذابیت شغل پرستاری و مهاجرت پرستاران، تصریح کرد: جهان در چند سال اخیر با مشکل کمبود متخصصان حوزه پزشکی به ویژه پرستاران مواجه شد و بر این اساس، اقدامات تشویقی برای جذب پرستاران دیگر کشورها در نظر گرفته شد که همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: هزینه آموزش هر پرستار 2 میلیارد تومان است

معاون قوه قضاییه: هزینه آموزش هر پرستار 2 میلیارد تومان است