مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 19:472022-09-07فرهنگي

رییس سازمان سینمایی: 220 شهر ایران سینما ندارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر  وضعیت فرهنگسراهای استان و کمبودهای موجود در این مراکز  ادامه داد: در خدابنده فرهنگسرایی با 700 صندلی وجود دارد که یکی از فرهنگسراهای بزرگ استان محسوب می شود که نیازمند تجهیزات ووسایل  به روز است.

- رییس سازمان سینمایی کشور با یادآوری اینکه 600 پرده نمایش در کشور داریم، گفت: استاندارد جهانی به ازای 20 هزار نفر یک سالن نمایش است و تعداد شهرهای بالای 50 هزار نفر فاقد سینما در کشور 220 شهر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، رییس سازمان سینمایی کشور در سفر یک روزه به زنجان در نشستی با هنرمندان، سینماگران و مدیران فرهنگی این استان، دیدار کرد.

  محمد خزاعی در جمع سینماگران زنجان با تاکید بر  ایجاد شرایط تولید فیلم در استان ها و موقعیت خلق اثر برای هنرمندان گفت: عدالت محوری و استاندارد سازی شعار دولت است.

بنابراین به منظور تحقق این شعار در تک تک استان ها حضور داریم و باید از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان ها بهره ببریم بر این اساس باید به صورت مستقیم زیرساخت های استانی و ظرفیت های استان را بررسی کرده و  مشکلات حوزه سینمایی استان ها را حل کنیم.

  وی با اشاره به توانمندیهای هنرمندان استانها در حوزه سینما  افزود: استعدادهای بسیار خوبی در شهرستان ها حضور دارند که باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی: 220 شهر ایران سینما ندارد

رییس سازمان سینمایی: 220 شهر ایران سینما ندارد