مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-07اقتصادي

رییس شورای اروپا: از توافق هسته ای با ایران دست نخواهیم کشید


«شارل میشل» رییس شورای اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اروپا در زمینه انرژی و افزایش قیمت ها تحت فشار قرار دارد؛ همچنانکه وی از تلاش برای امضای توافق هسته ای با وجود نشانه های منفی در خصوص پیشنهاد اروپا سخن گفت.

- شارل میشل رییس شورای اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اروپا در زمینه انرژی و افزایش قیمت ها تحت فشار قرار دارد؛ همچنانکه وی از تلاش برای امضای توافق هسته ای با وجود نشانه های منفی در خصوص پیشنهاد اروپا سخن گفت.

رییس شورای اروپا با اذعان به ماه های سخت پیش رو بخاطر افزایش بهای انرژی، از تلاش برای امضای توافق هسته ای با ایران سخن گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ شارل میشل رییس شورای اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اروپا در زمینه انرژی و افزایش قیمت ها تحت فشار قرار دارد؛ همچنانکه وی از تلاش برای امضای توافق هسته ای با وجود نشانه های منفی در خصوص پیشنهاد اروپا سخن گفت.

  شارل میشل، رییس شورای اروپا که به دوحه قطر سفر کرده است، در گفتگو با شبکه الجزیره تصریح کرد: قطر نقش مهمی را در زمینه انرژی ایفا می کند و ما علاقه مندیم تا روابط خود را با آن تقویت کنیم.

اروپا به دلیل جنگ روسیه علیه اوکراین و به تبع آن کاهش عرضه انرژی و افزایش قیمت ها، تحت فشار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اروپا: از توافق هسته ای با ایران دست نخواهیم کشید

رییس شورای اروپا: از توافق هسته ای با ایران دست نخواهیم کشید