مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 23:022022-09-07حوادث

کلاهبرداری 50 میلیون تومانی با پرنده


دو مرد کلاهبردار که به بهانه فروش پرنده زینتی در یکی از سایت های آگهی، از 10 نفر پول گرفته و متواری شده بودند توسط پلیس فتای استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده با مراجعه و شکایت مرد میانسالی که مدعی بود از سوی فرد یا افراد ناشناس در فضای مجازی مورد کلاهبرداری میلیونی قرار گرفته آغاز شد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: در یکی از سایت های آگهی محور، با یک آگهی فروش پرنده زینتی مواجه شدم و از آنجا که مدتی بود به دنبال پرنده زینتی بودم با آگهی دهنده تماس گرفتم و پس از توافق اولیه مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان بیعانه برای وی واریز کردم.

اما چند ساعت بعد که برای پیگیری خریدم با او تماس گرفتم دیگر به تماس ها و پیام هایم پاسخ نداد و متوجه شدم که فرد آگهی دهنده کلاهبردار بوده است.

پس از اظهارات شاکی پرونده برای رسیدگی به شناسایی کلاهبرداران به پلیس فتا ارسال شد و مأموران شناسایی عاملان کلاهبرداری را در دستور کارشان قرار دادند و با اقدامات فنی، موفق شدند متهمان پرونده را شناسایی و در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ امیرحسین سلیمانی رییس پلیس فتای استان فارس در این باره گفت: متهمان پس از بازداشت در بازجویی های اولیه به کلاهبرداری 50 میلیون تومانی از 10 شاکی اعتراف و هدف خود را کسب درآمد عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیون تومانی با پرنده

کلاهبرداری 50 میلیون تومانی با پرنده