مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-08بين الملل

جان باختن دومین مظنون چاقوکشی در کانادا


پلیس کانادا اعلام کرد مظنون حمله با چاقو در استان ساسکاچوآن که پلیس او را بازداشت کرده بود، در نتیجه زخم هایی که به بدن خودش وارد کرده بود، جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، مظنون چاقوکشی های گسترده یکشنبه گذشته در کانادا جان باخت.

براساس گزارش این خبرگزاری، شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز کانادا روز چهارشنبه به نقل از چندین منبع پلیس اعلام کرد، مظنون حمله با چاقو در استان ساسکاچوآن که پلیس او را بازداشت کرده بود، در نتیجه زخم هایی که به بدن خودش وارد کرده بود، جان باخت.

پیشتر رویترز گزارش داد، پلیس کانادا پس از چهار روز تلاش برای بازداشت مظنون یاد شده، اعلام کرد، مرد مظنون به دست داشتن در چاقوکشی های روز یکشنبه در منطقه ای بومی نشین در ساسکاچوآن که 10 کشته بر جا گذاشته بود، بازداشت شد.

براساس اعلام پلیس، مایلز سَندرسون 30 ساله، به یک بازداشتگاه نزدیک شهر روستِرن در فاصله نزدیک به 100 کیلومتری جنوب غرب جایی که کشتار روز یکشنبه رخ داده بود، برده شد.

پیکر بی جان دِیمیِن سندرسون ، برادر 31 ساله مایلز، روز دوشنبه، یک روز پس از آن کشتار، در یک علفزار در منطقه جیمز اسمیت کری نیشن پیدا شد.

هیچ جزییاتی درباره بازداشت مایلز سندرسون تا کنون منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن دومین مظنون چاقوکشی در کانادا

جان باختن دومین مظنون چاقوکشی در کانادا