مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-08بين الملل

آموزش شبه نظامیان کرد در سوریه از سوی آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های اشغالگر آمریکایی آموزش نظامی نیرو های کُرد، موسوم به «یگان های مدافع خلق» را در منطقه «المالکیه» واقع در شمال سوریه شروع کردند.

- منابع محلی اعلام کردند که نیرو های اشغالگر آمریکایی، شبه نظامیان کُرد موسوم به یگان مدافع خلق را در شمال سوریه آموزش دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های اشغالگر آمریکایی آموزش نظامی نیرو های کُرد، موسوم به یگان های مدافع خلق را در منطقه المالکیه واقع در شمال سوریه شروع کردند.

بر اساس این گزارش، حدود 250 نفر از شبه نظامیان کُرد، برای استفاده از تسلیحات سنگین، خودرو های زرهی و بمب های صوتی توسط نیرو های آمریکایی آموزش دیدند.

بر همین اساس، آمریکا روز سه شنبه حدود 40 کامیون حامل تجهیزات نظامی و خودرو های زرهی برای استفاده در این تمرین مشترک به منطقه ارسال کرده بود.

منابع خبری روز گذشته اعلام کردند که یک کاروان سلاح، ادوات و تجهیزات لجستیکی نیرو های آمریکایی از عراق وارد مناطق شمال شرقی استان دیرالزور سوریه شد.

از سال 2015 نیرو های اشغالگر آمریکایی هزاران نفر از عناصر تروریستی یگان های مدافع خلق را با سلاح های مختلف آموزش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش شبه نظامیان کرد در سوریه از سوی آمریکا

آموزش شبه نظامیان کرد در سوریه از سوی آمریکا