مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:522022-09-08سياسي

عکاسان خبری برای معرفی هویتی اراک باید پای کار بیایند


فرماندار اراک با اشاره به بیان اینکه عکاسان خبری برای معرفی هویتی اراک باید پای کار بیایند گفت: از ظرفیت عکاسان خبری در برنامه های فرمانداری اراک به صورت جدی استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امیر هادی صبح امروز در حاشیه نشست با عکاسان خبری و دقیق و میدانی از نگاه و دریچه دوربین عکاسان خبری نیز برسد و پیش از آنکه مورد نقد بقیه قرار گیرد به حل مشکلات و مسائل بپردازد بنابراین انتظار داریم تا اعضای شورای اداری شهرستان اراک ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها و جامعه عکاسان خبری را جدی گرفته و درصورتی که هنوز ارتباطی با این قشر فرهیخته برقرار نکرده اند با یک برنامه عملیاتی از ظرفیت بالای این حوزه بهره بگیرند.

فرماندار اراک با اشاره به مشکلات عکاسان خبری گفت: خوب می دانیم که عکاسان خبری به دلیل گرانی و قیمت های نجومی تجهیزات تصویربرداری در تنگنای اقتصادی هستند بنابراین با پیگیری هایی که خواهیم داشت راهبردهای اجرایی برای کمک به این قشر و جامعه هدف را در دستور کار قرار می دهیم و تلاش می کنیم به پاس قدردانی از زحماتی که در طول یکسال می کشند گامی برای حل دغدغه عکاسان خبری برداریم.

وی عنوان کرد: البته برخی اقدامات نیازمند برنامه ریزی، مشورت و پیگیری است که گاهی قدری زمان بر خواهد بود اما به عکاسان خبری و تلاشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان خبری برای معرفی هویتی اراک باید پای کار بیایند

عکاسان خبری برای معرفی هویتی اراک باید پای کار بیایند