مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-08بين الملل

مشهد آماده پذیرایی از زائران افغانستانی اربعین


با انتشار خبر موافقت دولت عراق برای حضور زئران افغانستانی به این کشور، خراسان رضوی و به ویژه مشهد آماده پذیرایی از این زائرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هر ساله زائران افغانستانی برای زیارت اربعین پس از ورود به ایران به سوی عراق می روند و در بین زائران محدودیت اعمال کرده است؛ به طوری که این زائران امکان ورود به عراق از مرز زمینی را نداشتند و باید به صورت هوایی عازم عراق می شدند.

پس از گزارش ها درباره محدودیت برای ورود زائران اربعین کشورهای افغانستان و پاکستان، مهدی الفکیکی مشاور وزیر کشور عراق و رییس کمیته اربعین خبر داد که باتلاش جمهوری اسلامی ورود زائران افغانستانی و پاکستانی به عراق موافقت شده است.

مهدی الفکیکی مشاور وزیر کشور عراق در این باره به خبرنگار فارس گفت: برای ورود پاکستانی ها و افغانستانی های موجود در شلمچه به عراق هماهنگی صورت گرفته است.

وی اشاره کرد که پس از گفت و گو با وزیر کشور عراق با ورود زائران پاکستانی و افغانستانی موجود در مرز شلمچه موافقت شد.

مشهد آماده پذیرایی از زائران افغانستانی اربعین محسن داوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: تا کنون دستور رسمی در این باره اعلام نشده است اما در صورت برطرف شدن مشکل ورود زائران اربعین افغانستانی، مشهد آمادگی پذیرایی از این زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد آماده پذیرایی از زائران افغانستانی اربعین

مشهد آماده پذیرایی از زائران افغانستانی اربعین